Úkoly
29/6 WW vlastivěda Z
od 21/6 bez domácích úkolů, soustřeďte se na hladký průběh posledních dnů, do školy si žáci přinesou drobné deskové hry - šachy, dámu, člověče, nezlob se.....mohou hrát lodě, piškvorky, sudoku......začínají být hodně divocí a rozhodně si nikdo nepřejeme řešit zbytečný úraz
Nezapomeňte sledovat email na forpsi.
18/6 nic
17/6 nic
16/6 pořádně si zopakovat matematiku
15/6 úkoly na opravy známek
14/6 úkoly na opravy známek
11/6 opravy známek
10/6 úkoly v OC a WW
9/6 úkoly v OC do M a ve WW znovu úkol pro ty, kteří si chtějí opravit známku do vlastivědy
8/6 úkoly do M ve WW, kdo potřebuje zabojovat o lepší známku z vlastivědy, udělá s pomocí mapy soutoky řek do vlastivědy ve WW
7/6 úkoly ČJ ve WW
4/6 pořádně si zopakovat vše potřebné
3/6 ČJ v OC
2/6 WW M
1/6 WW ČJ
31/5 úkoly ČJ + M WW viz nástěnka
28/5 úkoly ČJ + M WW
27/5 úkol do ČJ ve WW, zítra SP (sam. práce´) na vyjmenovaná slova a slovní druhy
26/5 úkol do ČJ do sešitu 141/4
25/5 úkoly v OC, kontrolujte, prosím, víc svoje děti, 11 odevzdaných úkolů znamená, že půl třídy úkol nenapsalo
24/5 do 16:20 nešel ve škole internet, proto už dnes bez úkolů, jen ústní příprava
21/5 učit se na úterní test z přírodovědy
20/5 úkol do ČJ v OC, zopakovat si v M učivo o rovnicích.
19/5 úkol do M ve WW.
Na zítřek si zopakovat znovu data o naší republice. Test odhalil hluboké mezery u většiny žáků. Že si při práci z domovů pomáhali učebnicemi se dalo předpokládat, ale rozdíl mezi prací z domu a ve škole je doslova propastný. Na pondělí si zopakují učivo z ČJ na stranách 27 až 41. Vše jsme samozřejmě probírali, je to potřeba jen oživit. Nemohu všechno nechat na polovinu června.
18/5 úkoly do ČJ ve WW
17/5 opakovat si na středu v ČJ učivo o stavbě slova až po stranu 26 včetně. Potřebuji to s nimi zopakovat, ne jim vše znovu vysvětlovat, což se často děje.
14/5 bez zvláštního úkolu, učit se na test do vlastivědy
13/5 úkoly do vlastivědy ve WW
12/5 úkoly ve WW (ČJ, M)
11/5 úkoly ve WW (ČJ, M)
10/5 zítra (v úterý) si přinést rýsovací potřeby, opakovat učivo vlastivědy, v pondělí píšeme test na opakování pohoří a nížin, vodstva, je potřeba si zopakovat umístění všech krajů a názvy krajských měst (to je základ). Máme tam i pár nových pojmů.
7/5 žádné úkoly
6/5 úkoly ve WW (ČJ, M)
5/5 úkoly ve WW (ČJ, M)
4/5 úkoly ve WW (ČJ, M)
3/5 úkoly v OC
30/4 úkoly ve WW (ČJ, M, Př) V pondělí píšeme testík z přírodovědy ze smyslové soustavy a kůže, děti vědí.
29/4 bez úkolů
28/4 úkoly dnes nejsou
27/4 úkoly do ČJ a M v OC, ve WW úkol do přírodovědy
26/4 úkoly do ČJ a M v OC, úkol do Př v WW v kurzu. Na úterý rýsovací potřeby a sešit do G.
23/4 úkoly ve WW, na pondělí mít rýsovací potřeby
22/4 úkoly v OC. POZOR! Autorovi se k několikanásobnému podmětu v jednom rodě vloudily tři věty, kde je několikanásobný podmět ve více rodech. Nemohu je vyhodit, proto si je pohlídejte: Květák, zelí a kapusta dozrávaly. Kladívka a šroubováky byly využity. Muži a ženy pracovali.
21/4 úkoly WW (ČJ + M) a OC (ČJ + M) a ve WW dva úkoly do vlastivědy na pátek
20/4 úkoly WW (ČJ + M) a OC (ČJ + M)
19/4 úkoly WW (ČJ + M po 2)
16/4 vyberu několik zábavnějších úkolů ve WW a nějaká cílená doučovací cvičení. V pondělí malá SP k uzavření kapitoly příslovce a test do přírodovědy k trávicí a vylučovací soustavě.
15/4 úkoly WW (ČJ + M po 2), v pátek si přinést rýsovací potřeby, kružítko
14/4 úkoly WW do vlastivědy najdeš v učebně
13/4 úkoly WW (ČJ + M po 2)
12/4 úkoly WW (ČJ + M po 2)
9/4 žádné
8/4 úkoly v OC a CR (Classroomu), pozor na pokyny.
7/4 úkoly v OC a WW (i zeměpis)
6/4 úkoly v OC a WW
31/3 pokud budete chtít potrénovat v době volna mozek, najdete pokyny tady.......
několik nepovinných mozkových procvičováků čeká v kurzu předmětová všehochuť
30/3 úkoly WW v kurzu ČJ a M
29/3 úkoly WW v kurzu ČJ a M
26/3 úkoly WW v kurzu ČJ a M
25/3 úkoly WW v kurzu ČJ a M
24/3 úkoly v OC
23/3 úkoly v OC
22/3 úkoly v OC
19/3 úkoly v OC
18/3 úkoly v OC
17/3 úkoly v OC
16/3 úkoly v OC
15/3 ČJ v OC, M v kurzu.
Úkoly s delším horizontem: test Vl středa 24/3 str. 4 až 17 včetně
test Př středa 31/3 str. 48 až 54 včetně (prohodíme s vlastivědou)
12/3 ČJ v OC, M v kurzu.
11/3 žádné úkoly, opakovat nové učivo
10/3 žádné úkoly, opakovat nové učivo
9/3 ČJ naučit se druhy zájmen str. 102, M úkoly v OC
8/3 dnes nejsou žádné úkoly. Některé děti by se měly velmi silně zamyslet nad svou domácí přípravou. Připomínám rodičům, že zeptat se dětí na obsah vyučování a spokojit se s odpovědí nic, je špatně. Podíl odpovědnosti rodičů za domácí přípravu v tomto období musí být větší.
5/3 úkoly M v OC, připravit se na pondělí na prověrku o desetinných číslech
4/3 připravit se na zítřejší test o slovesech a pondělní test o desetinných číslech.
3/3 úkoly v OC, zopakovat si učivo o slovesech str. 85 až 97
2/3 úkoly z M na OC, ČJ v kurzu, zítra opakování všeho o slovesech
1/3 úkoly z M na OC, ČJ v kurzu
19/2 úkoly v kurzech M + ČJ
18/2 úkoly v kurzech M + ČJ
17/2 úkoly v kurzech M +ČJ
16/2 v kurzech M a ČJ
Dohlédněte, prosím, aby byly všechny úkoly včas odevzdány. Dítka těžce prokrastinují, úkol mi odevzdá část včas, část pozdě a část vůbec. Když je druhý den důrazně upozorním na plnění povinností, tak během vyučování dopisují úkoly z předchozího dne a nedávají pozor na nové věci. A je jich víc, než je únosné.
15/2 úkoly v OC, pokud se o výsledcích máme zítra bavit, musejí být vyhotoveny už dnes. Děti to dobře vědí, přesto úkolů z minulého týdne byla odevzdána polovina, což si samozřejmě pečlivě eviduji.
12/2 úkoly v OC (nové + ty včerejší, které většina neuděla), zopakovat si látku z přírodovědy (strany 34 až 47) na pondělní test.
11/2 úkoly v OC
Po plné orientaci na kurzy v classroomu přicházejí opět vhodné úkoly v OC, takže může dojít ke kombinaci obojího.
25/1 úkoly v OC, zkušební testy v učebně
22/1 zkušební test v učebně, zavěšeny příklady na procvičování ve volném čase
21/1 úkoly v OC
20/1 úkoly v OC, POZOR, pro kritický nedostatek cvičení na přídavná jména, kdy dávají všechny druhy dohromady a neprocvičují je samostatně (a my se k nim dnes nedostali), dávám NÁPOVĚDU pro příd. jm. přivlastnňovací: pokud ve cvičení na ně narazíte, je tam vždy y, pouze sousedovi synové mají i
ještě přidám později 2 testy
19/1 úkoly v OC a 2 testy v učebně
18/1 úkoly v OC
15/1 bez úkolů
14/1 úkoly v OC, 2 testy v učebně
13/1 úkoly v OC. Dnes po 15. hodině. Jsem na nutných cestách.
12/1 úkoly v OC a dva testy v učebně.
11/1 úkoly do ČJ i M v OC. V učebně nachystám 2 cvičné testíky.
8/1 úkoly do ČJ i M v OC. V učebně M tabulka přímé úměrnosti.
7 / 1 ČJ i M v OC. V učebně test do ČJ a do M (v matematice se vyskytla chyba a úkoly nebyly dobře předávány. Proto jsem ho večer vymazal (byly odevzdány 3 ks) a udělal znovu. Není dlouhý, prosím žáky, kteří ho odevzdali, aby tak během zítřka učinili ještě jednou, děkuji.
6/1 ČJ i M v OC (procvičování koncovek a skloňování podstatných jmen, znovu obsah čtverce a obdélníku). V učebně zkušební testík v matematice.
5/1 M i ČJ v OC (procvičování koncovek a skloňování podstatných jmen, znovu obsah čtverce a obdélníku).
4. ledna 2021 M úkoly v OC (obsah čtverce a obdélníka), ČJ úkoly v OC (tvary podstatných jmen rodu středního, ženského a mužského). POZOR! Pády psát bez předložek. Pokud budete mít napsat ke slovu meč množné číslo 3. pádu, můžete si říct k mečům, ale napsat musíte pouze mečům, jinak to vyhodnotí chybu! Do češtiny ještě doplníte excelovou tabulku. Najdete ji v kurzu český jazyk. Po vyplnění nesdílet, ale zavřít a odeslat. První pokus, uvidíme.....
9/12 úkol do ČJ, pády v OC, je to domácí úloha, musí být dnes do 19 h, potom si ji zkontroluju.
Pokud je nějaký předmět 1 x týdně, platí, že mají na úkol téměř týden. Do geometrie, kterou máme pouze v pátek, mi přinesli někteří úkol už v pondělí.
27/11 úkoly v OC
26/11 úkoly v OC + M 50/14, vyznačit si 5 čokolád (nejlépe na čtverečkovaném papíru) a vybarvit na každém poli polovinu jiným způsobem.
25/11 úkoly v OC
24/11 úkoly v OC (velká písmena, pořadí vět při vypravování. zlomky
23/11 úkoly v OC
20/11 ČJ v OC (dokončení procvičení vyjm. slov), M v OC (na římské číslice si zapněte Caps, arabské bez mezery), uč. 45/2 - pečlivě narýsovat osy, ocejchovat je (jednotkou jsou 2 cm) a zakreslit 7 bodů. Za a) nepotřebuji, za b) udělejte.
19/11 úkoly v OC
18/11 úkoly v OC
17/11 Státní svátek
16/11 všechno v OC
13/11 všechno v OC
12/11 všechno v OC
11/11 2020 všechno v OC
10/11 2020
čj: OC, m: 41/41
zítra bude G, tento týden budou 2 hodiny, abychom se srovnali
9/11 2020
čj: OC m: 36/9 průběžně se učit do přírodovědy a vlastivědy
Na úkoly v OC bude pouze upozorněno, žáci vědí, kde je najít, a vědí, že tam bývají pouze 2 dny, v den, kdy je zadám, a v den následující. Časem budou dostávat úkoly do učebny formou testu, které vyplní pouze tam. Pokud budou úkoly z učebnice, je potřeba napsat do domácího sešitu nebo na podepsaný papír a ofotografované (čitelné prosím) poslat nejpozději druhý den na moji adresu ambroz@zsstankova.eu Z loňska vím, že nejvíce času mi zabralo třídění příloh do složek jednotlivých žáků. Pokud budete psát úkol na papír nebo pošlete fotku úkolu v sešitě, označte, prosím, přílohu následujícím způsobem: Pasoon čj 7.11. Pokud by byly na papíru dvě úlohy z různých předmětů, označte: Zora čj + m 10.11. V rámci šetření papírem můžete psát úkoly pod sebe a při focení zakrýt to starší a ofotit jen aktuální úkol.
Zatím byly pouze dva úkoly z učebnice a doteď na většinu z nich čekám, čeština 24/8 a rovnice do matematiky.